Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
Sokak számára ismerős lehet a fenti szlogen, amely 1993–tól, a Floriol márka megszületése óta változatlan. Kezdetben a Floriol márkanév csak a hagyományos értelemben vett étolajat jelentette. 2008 egy jelentős mérföldkő volt a Floriol életében, ugyanis ekkor bővült ki a márkacsalád a Floriol olívaolajokkal.
Hitvallásunk: Támogatunk a változásban!
A Floriol támogat mindenkit, aki szeretne változtatni, és tudatosabbá tenni az étkezési szokásait. Bátorítunk titeket, hogy lépjétek meg a vágyott változást, és ennek részeként hozzatok tudatosabb döntéseket étrendetekkel kapcsolatban is. Hiszünk abban, hogy az otthon főzött étel a legjobb választás. Termékeinkkel támogatunk titeket abban, hogy az otthon főzött ételekbe került zsiradék is egy tudatosabb választás eredménye lehessen.
Környezettudatosság
A Floriol márka is változik és nagy hangsúlyt fektet a tudatosságra az étkezés, életmód és a fenntarthatóság területén is. 2020 nyarától a Floriol 1 literes étolajok 50%-ban újrahasznosított műanyagból készült palackban kaphatók. Így támogatjuk azokat a Floriol vásárlókat, akik tudatosan odafigyelnek környezetükre.
Megújult a Floriol olívaolajok csomagolása
2020 őszétől a Floriol Extraszűz Olívaolaj és a Kevert Olívaolaj megújult csomagolásban kapható. A praktikus kialakításnak köszönhetően kényelmesebb az olaj kiöntése, valamint jobban védett a termék az oxidációtól. A Floriol Olívaolajok tartalma nem változott, kizárólag külsőleg újultak meg.